Friday, December 2, 2011

~ finally final ~


Gembira, syukur sebab  Faizal Tahir selected ke final AJL thru lagu dia yg best tuh.. KARMA. Yang klip vid nye ada kontroversi skit tu. Ala konon2 nya klip tu macam mengajar org wat jenayah la sebab ada scene bunuh2 gitu. Bagi aku ok je, klip vid tu tak de apa kontroversi nye pun. Kita kan rakyat yang berilmu. Boleh berfikir secara waras. Kalau kita amik dari sudut positif, jadi la positif. Kalau negatif jadi lah negatif. Ahhh diorang suka bikin panas. Dan bikin propa. Apepun FT tetap best. Muahahaaaa~

Tumpang seronok untuk Aizat jugak. Faveret jugak nih. Yuna pun besh!! Emm yang lain2 pon best jugak. Kisah Hati, Beribu Sesalan, Sedetik Lebih.. fuhh lagu2 ballad yg berat dan mantop. Haaa Awan Nano jugak. Faveret jugak tuh. Aihhh sume faveret. Camana nih?? Nasib baik aku bukan juri, hahahaa jenuh nak pilih. Dalam banyak2 lagu, aku terwonder lah. Kenapa lagu Cinta FB tu boleh masuk? Opps aku bukan anti NajwaLatif, tapi bagi aku lagu tu biase2 je. Cam lagu kanak2 riang. Lagu2 lain yg lebih bermakna patutnya boleh amik tempat lagu tu. Adakah sebab budak kecik nih tgh popular skang. Tiap2 ada anugerah, asik dia je  perform. Huhh!! Oke2, tak pe laa. Tu rezki Najwa. Apepun, Gudluck to all!!

p/s : Aku sibuk2 ni macam ade share pulak ye. Kalau derang menang pon aku tak dapat ape. Tapi dapat seronok laa... hahahhhaa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...