Sunday, August 5, 2012

You're Next

" I hate weddings. Old people would poke me saying You're next. They stopped when I started going up to them at funerals and poking them, saying, You're next. "


Pic rayer tahun bile tah. Rase macam aku yg adik kan?..hahaha
Hahahaa biadap punye budak. Dah tu sape suruh asik tanye je. Ingat senang ke nak kawen. Nak kumpul duit, nak buat hantaran, nak tempah baju, nak sewa hotel (amboi ingat ko tu Tiz Zaqyah??) nak itu nak ini..blablablaaaa.... Dan yang paling susah, nak cari laki wat laki. Tu yang paling kritikal. Kalau boleh pilih2 kat Pasar Gantung macam mokcik nak beli amplang tak pe la.. Huu

Runsing nak raya ni.. jumpe tok sedara, nek sedara , pokcik, mokcik, sepupu, sepapat.. Mesti takde soalan lain. Lagi2 Jiji sebok nak kawen pulak ujung tahun ni. Ishh tak sabo2 nak kawennye pon budak nih. Tak kesian ke kat aku?? Hua3..

Jiji tak salah.. Aku pun tak salah. Yang salah diorang tu yang asik tanye je. Kan?? hehehe.. Bile tak kawen tanye bile nak kawen. Bile dah kawen tanye bile nak dapat anak. Bile dah dapat anak tanye pulak bila nak tambah anak. Bile nak mati taknak tanya ka makcik??? Opsss sori terkasar bahasa. Heee..

Aku ingat nak rilek2 je, tapi orang sekeliling yang buat aku tensi. Macam la kalau lambat kawen tu satu jenayah. Haihh.. Nasha Aziz pon blom kawen la. Ella pon baru je kawen, tu pun dah umo 40++.
Abeh tu ko nak ikut cam diorang ke??? Tak de laa..dah jodoh nye tak sampai lagi, sabar laa.. Ingat aku tabah sangat ke nak bujang lama2 weh.. huhiihhuhiii~

p/s: Jiji satu2nye adik lelaki yang aku paling sayang. Sebab dia selalu jadi supir aku. Jgn mara bro..haha



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...